Till bloggens startsida

Danshelg i Halmstad


På bussen, första timman av 6 timmar - & Emma hade redan myror i byxorna!


Sara, Malin & Simon.


Jag & Emma, fjantar oss (som vanligt). Paus i Jönköping,
halva vägen kvar till Halmstad.


Johanna, Emelie, Malin & Linnea. Fortfarande bara i Jöns-staden Jönköping..


Det köptes polkagris innan vi åkte vidare, Bella han tydligen rida lejon också..


Väl framme i Halmstad  så blev det käk på hotellet. Sen kom alla tjejer till mitt & Bellas hotellrum & kikade på idol, & taggade lite inför morgondagen!



Lördag, självaste tävlingsdagen! Jag & Emma.


Emma, jag & Therese. Mitt hår blev verkligen krit-vitt
efter blekningen, men jag gillar't!


Emelie, Sara, jag, Therese, Emma, Malin & Linnea.


Resultaten för tävlingen var ju inte så roliga. För min del blev det tyvärr bara semifinal i allt, singel, par & grupp. Vi hade hoppats på Nordiska mästerskapen med gruppen, men så blir det tyvärr inte eftersom att vi bara kom 7:a. Hur som helst, grymt rolig helg! Tack alla undebara människor från Säborgs!

Fick inte med mig några pokaler hem denna helg alltså, istället fick jag en  trasig armbåge med mig från en konkurrent i paren. Jävlar vad ont jag har rent ut sagt!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: