Till bloggens startsida

5 november

Alla bloggare skriver om att det är så fantastiskt med att snön kommit så tidigt i år. Så det ska inte jag göra. SJälvklart så älskar jag snön & vintern, men jag tycker det är för tidigt för snön att komma nu. Enligt mig ska snön komma den första december, då börjar julen! Då har det ju hunnit blivit lite kallt i alla fall. Nu är det fortfarande höst, den snön som kommer töar ju ändå bara bort på några minuter. Men, jag älskar snö, vinter, jul, skidåkningen & så! ..jag vet bara att vintern pågår längre än vad man alltid trot, man hinner bli uttråkad av vintern - varje år! I alla fall jag. Men skidåkning, kan man inte få för mycket av!

♥ Jag & Bella i Norge, glada efter att vi precis åkt experten!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: