Till bloggens startsida

Vad händer för Vickan?

Idag: Har jag tagit en promenad från ad-haga med Sandra,
sen lagade vi god mat som vi sedan åt, hon duschade &
jag somnade. Jag tror det är allergimedicinen som gör mig så trött. . .

Ikväll: Ska vi till stadsparken & bara chilla, men först blir det att dra
förbi Salladin & ta med sig varsina sallader. Mummms!
Bilder från förra året, när vi var i stadsparken '


Imorgon: Upp tidigt för då ska jag till frisören, ÄNTLIGEN! Nu ska
utväxten & håret bort! Haha - nejdå .- Sen ska jag möta upp Elin,
då drar vi nog hem till mig & bl.a kollar på filmerna som vi spelade
in när vi var små, hahaha!

Imorgon kväll: Odensbacken, har inte riktigt grepp på
vad jag ska göra där än. . . men det visar sig!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: