Till bloggens startsida

Träningsdag till max!

Vid lunchtid var det Jens som var
chaufför för oss danstjejer som
skulle till Vintrosa!
Det blev träning i några timmar
& vi kom faktiskt ganska långt på
dansen. Känns bra inför
privatlektionen imorgon med
Anna!

Efter det gick vi till pizzerian, några köpte pizza & några köpte sallad. Jag köpte en supergod räksallad. Som ni ser på bilden!

Sen tog vi bussen hem, Sara hänkade på mig hem till Adolfsberg. På busshållsplatsen hemma vid mig hittade jag ett par grymt balla glasögon. Plockade på mig dom & tog med dom hem! Sälja på tradera, de får vi la se ' Jag har faktiskt sett att folk säljer sånna för flera hundra!  Klirr i kassan .-


Jag ursäktar min bild, jag har 0% smink!!!!!
Men bilden på Sara tycker jag blev härlig ♣

När vi kom hem så drog vi faktiskt ut oss på joggingrunda - det tyckte jag var väldigt bra gjort av oss, när vi redan tränat hela dagen!

Nyss fick jag en sjukt skum tanke. Jag tänkte att "jag kanske borde ge Sara mitt blogglösen, ifall jag dog, så att hon skulle kunna gå in och skriva det på mig blogg då" Men då dök nästa tanke upp.. "undra vad hon skulle skriva då..jag är död!" Hahahaha.

Dagens dilemma: Jag råkade rycka bort dörrhantaget till mitt badrum. Sen råkade jag även stänga dörren. Så jag fick inte upp den igen. Smart - för där inne har jag och Sara våra tandborstar. Ringde till lill-snickarn för lite råd om hur jag skulle göra, men det slutade ändå med att stor-snickarn pappa fick göra jobbet!

Nu ska vi gå och kika på en cykel vi hittade förut låg helt skruttig på marken (olåst?), heheheee (Sara har ingen...än!)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Passa på att anmäla din snygga blogg till Veckans Blogg!



Spana in www.arntyochmirry.se och lämna en motivering, vinnaren belönas med en länkning!

Postat av: Diane

Du är fin utan smink också gumman :)



och angående nedräkning så klickar du på min nedräkningen så kommer du till en sida så kan du välja färg och vad det ska stå sedan så kopierar du länken och klistrar in den på kodmall och i mellan.



tex.



</br></br>

länken här

</br></br>



Hoppas det funkar :)

Postat av: Emma

Haha, men bilderna är så små så man ser ju inte, :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: