Till bloggens startsida

Tisdagkväll

Jag kom precis hem från träningenm är sjukt trött. I huvudet,
i kroppen, hela jag! Igår blev det sen kväll och tidig morgon,
så ikväll ska jag försöka att lägga mig tidigt! Men jag har lite
saker som jag måste göra först: duscha & sen göra en
till bild till bildprojektet som ska vara inlämnat på torsdag!

Ska föröska få tag på hela andra säsongen av OC tills imorgon,
för då blir det chill med Mascen. Först hjälpa till med en grej i
photoshop, sen chill hela kvällen! Det blir la bra '


Ikväll pratade jag med Louise, och vi beslutade att jag ska
komma till henne i Uppsala den 29:e för att kolla på
trampolin SM & shoppa och så.
Det kommer också bli grymt bra tror jag!

Imorgon ska det ringas också!
Pappa ska ringa till Calles bilskola och checka handledarkurs
för mig, & jag ska ringa och boka klipp + bleknings tid för mitt hår.
Blev ännu mer taggat på övningskörning när jag fick åka hem idag
med en liten filuren som övningskörde!! Avundsjuuk, jaa! Haha

Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Haha närrå de e lugnt. Den 29e kommer du alltså till min hemstad:P

Postat av: Mamma

Mamma har fixat det nu!!!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: