Till bloggens startsida

Stadskampen i Falun

Säborgs själva
blev skjutsade
till bussen med
Limmon!

 




Bussresan var lång, 3 timmar.
Men det gick ganska fort, satt med
Emma & hade massa kul & mys!

Bella &Emma, framme i RGDT's studio.

Jag & Emma, puzz '



Efter en hel dag & kväll av
träning & tävling så var man
inte så fräsh, men nu bjuder
jag på några bilder ändå!
 

Vi vann inte, men det gjorde
vi faktiskt förra gången.
Det blev därför bara silvermedalj.
Men det står 1-1 i match mellan
Örebro KSD och Falun RGDT

Guld-bucklan kommer tillbaka till
oss i september!


Sandra, Emma & jag, på bussen på väg hem igen!

På vägen hem stannade vi på mc donalds, men tyvärr hade
jag köpt upp alla min matpengar på 400 diamantstenar!
Men jag fick låna en tia av Emma som tur var att köpa
en ostburgare!
Men på bilden alltså Sandra Fridlund, som köpte
en sån stor hamburgare som jag aldrig ens sett förut!

Johanna, Emelie, Sara & Bella!

Denna bild på min snygga kompis Emma får avsluta detta inlägg!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

HAHAHHAHAHAH bilden på Emma asså! HAHAHAHHAHAH

Postat av: Sara

Hahaha, tack för dagen :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: