Till bloggens startsida

Smärta & trötthet

Har ont i foten, fråga mig
inte varför - för det har jag
ingen aning om. Men det går
över till imorgon!
Det måste det göra!

& ryggen, smärta!! Övre delen!
Först trodde jag det var för att
jag gått och burit massa på
min stora väska varje dag
som varit fullproppad med bl.a
handdukar, träningskläder,
olika skor, skolböcker & blahablaha!
..men idag upptäckte jag en till knepig
sak: det gör även ont när jag andas(?) Känns som koterna är inklämda i ryggen på något vis så att lungorna är lite klämda. Läskigt. Men det gör inte ont när jag dansar - och det är huvudsaken!

Nu är jag grymt trött, så nu säger jag snart godnatt! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emma

Orka att du alltid ska vara söt!!

Postat av: Mamma

OJ Vilken fin bild - är det verkligen bara orginal? Eller har du trixat med ljuset?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: