Till bloggens startsida

Regn vs. Solning = solarium?

Godmorgon! Jag har precis vaknat. Var lite osäker på vädret eftersom att jag bor i källaren - så jag gick upp & kollade...det regnade. Jag som hade tänkt att sola idag? Well well, tyckte i alla fall att det var mysigt att det smattrade på fönsterbrädan, jag gick ner i källaren igen, där jag kom på att jag inte har någon fönsterbräda, så här lär jag väl sitta hela dagen & göra? Vad ska jag göra? Funderar på att bara ha en chilldag & inte göra ett enda dugg! Bara städa av lite, kanske kolla på en film? Kanske kolla lite på webbshopper? Kanske sola solarium? Hmm, det låter bra!

Magen har kurrat sedan i går kväll, så först & främst blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du kan sola solarium med mig idag? :D Orkar inte vara blek längre ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: