Till bloggens startsida

Oriflame, alltid bra!

Oriflame är inte det märket som jag brukar använda, det är nog för att det inte finns att köpa i butiker. Jag köper bara oriflame-varor om någon som jag känner säljer och så vidare.
Nu när jag tänker efter så har jag varit nöjd med allt jag någonsin shoppat från oriflame.
T ex; så länge jag kan minnas har jag haft "rosa burken" (se bild), det är en kräm som är väldigt fet. Jättebra när man har torra läppar eller är extrem torr någonstanns!

Och tjejer, kommer ni ihåg läppstifts-lipsylet som vi beställde av helena?
Det var oriflame! Jag tror vi alla gråter inombords över att det är slut.
(pssst, jag tror jag har 1,5 mm kvar på mitt stick!)



Mamma tog fram
detta kitt för ansiktet
till mig idag, peeling,
sen en kräm som man ska
smörja sig med efteråt.
Funkar hur bra som helst.
Ser redan resultat!
Och mina kinder är jättemjuka,
som ett baby asssss - haha '



"Nya Dermo Professional Micro-Dermabrasion Kit från Oriflame är
en skonsam hudslipning för dig som bland annat ska släta ut ojämnheter i huden. Med andra ord - förfina porerna och minska pigmentförändringar. Kitet består av Resurfacing Polish som masseras på fuktad hud och som med hjälp av så kallade aliminiumoxidkristaller förnya det övre hudlagret. Avsluta med Perfecting Serum som bland annat tillför fukt och ger lyster åt hyn.

Kitet kostar 280 kronor och finns bland annat på Oriflames egna butik
på Grevturegatan i Stockholm"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror rosa burken är champangefärgad nu för tiden (=

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Ja, det var en kampanj-burk som var champangefärgad! :) Orginalet är rosa!

Postat av: Thea

Jag har också haft oriflames läppbalsamburk och precis som dig så använder jag den till allt möjligt (=

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: