Till bloggens startsida

Ökat studiebidrag!

Fick just reda på av min barndomsvän Thomas att studiebidraget ska höjas med 400kr i månaden!
Det blir ju nästan ökning på 30%. Det vore najs. Vad innebär det? För mig innebär det en till tröja i månaden. Hehe...eller att man kanske kan spara mer. Well well, vill du veta mer så kan du läs mer om det här.

En till bra nyhet är att Fredrik ska föröska fixa Spotify till mig nu. Jag har velat haft det länge nu men jag har inte riktigt vetat hur man gör. Det skulle ju vara pricken över i't nu när ipred och allt luskar omkring. Ni som har spotify, vad tycker ni om det? Är det mycket reklam? Finns många av låtarna ni önskar? I wanna know!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ökat sudiebidrag är precis vad jag behöver just nu



inte om ett år!!!!!!!!!

Postat av: Thea

Spotify's utbud var sämre en vad jag trodde

Men det är endå hur bra som helst =D

Postat av: Angelica

jag fick d igår och ne inte märkbart med reklam man står ut och de flestalåtar finns =) guld

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: