Till bloggens startsida

Oj!?!?

Förra veckan hade vi nationella test i spanska, & det var
svårt..men jag viste inte att resultatet skulle bli så här dåligt!?
12 av 32 poäng på hörförståelsen (G)
3 av 36 poäng på läsförståelsen (IG)



Titta här då!
Det är uppsatsen på spanskan.
Först hade hon (min lärare) skrivit VG, sen har hon
tagit tipex över, för att sedan skriva G+   Åååh!


Well well, jag kanske inte stödjer skolan så mycket för att få upp
betygsmedianen & medelvärde & allt vad det nu heter...men jag
sponsrade skolan med 80kr igår för att köpa en stjärnparadsbiljett.
Den 31 maj blir det att gå och kika på det. De blir najs!

På tal om datum och sånt, Elins och min traditionella
dag är marknadsafton. Har alltid varit och kommer förmodligen
alltid att vara..men i år är det samma dag som våran skolavslutning(?)

Kommentarer
Postat av: Thea

"wops, i did it again" eller? (;

Postat av: Elin

ja men då får vi väl gå efter skolavslutningen? :P eller vilket datum slutar du? jag slutar 5e... :/

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: