Till bloggens startsida

Oh happy day!

Jag hade tänkt att cykla till skolan idag, men jag hade inte sett att det regnade ute - så typ en timma innan jag ska åka till skolan ringer Bella, & tur som jag har så sitter hon  i bilen med Chrisitan (lillis) som precis tagit körkort & gärna skjutsar runt folk. Så jag fick ta en liten tur med dom och fick alltså åka bild till stan, tusen tack!

På eftermiddagen träffade jag Sandra
på stan som kom hem från Portugal
i natt. Ungen hade varit grymt saknad
så det var skönt. Vi drog hem till
henne, bara chillade, tog en
promenadis & mös och sen lagade vi
mat. Det blev en sådan typisk
Sandra-mat som man bara äter när
man är med Sandra. Kykling, brunsås
& pomes frittes. Haha!






Nu på kvällen blev det bussen hem. Nu ska jag försöka jobba lite på min estet uppgift. Sen sova skapligt tidigt, imorgon väntar ett par timmar nationella prov på morgonen. Suck!

Och just det, jag fick ett till sommarjobb idag. I början av sommaren. Vi får se hur jag ska göra med det..jag har ju trots allt redan ett sommarjobb på Nerikes Allehanda. Men ett till i början av sommaren kanske inte skulle sitta helt fel ändå?


Kommentarer
Postat av: Elin

vad vare för jobb då? ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: