Till bloggens startsida

Nora med klass-klassen!



Jag var dålig på att ta kort på kvällen tyvärr, men det
var en great kväll. . . förutom de kålsvarta popcornen!

De blev att sova över där, & sen nu på morgonen bussen
hem & frukost på donkan!

Mira, Julia, Johan, Adde, Fredrik, Sara. Tack för kvällen,
& det är tråkigt att vi splittras till hösten.
. . .men jag har spanat in min nya klasslista, & den
blir faktiskt också riiktigt najs!

Nu är Sara & jag hemma, det blir film.
Patrik 1,5. Såg den även för några dagar sedan med
Sandra, & en gång innan det. Men förra gången sov
ju Sandra hela tiden, men jag hoppas på att Sara ska
hålla sig vaken, så jag slipper ligga & skratta & gråta
åt filmen ensam igen.

Till kvällen blir det nog promenad med Karin,
hon har varit i London & det är så mycket som jag vill
veta!
& jag ska fixa min design på bloggen också, den är
hemsk just nu JAG VET!!

Hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, ja tack för kvällen ;)<3

Postat av: Emma

Hur ska bloggen se ut ? :D

Postat av: Julia

Tack för igår :D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: