Till bloggens startsida

Mitt hår!?!?!?!?!

Löshåret satt på huvudet nästan hela helgen,
det används inte ofta - men när jag väl använder det
så trivs jag med det. Därför hade jag tänkt att jag skulle
sy fast det, så det alltid sitter på plats! Skulle därför prova
igår kväll & gjorde en liten inbakad fläta i hårbotten för att
sedan sy fast löshåret i. Men jag säger bara en sak: NEJ!
Ush, smärta! De går ju inte att duscha och tvätta ut det
utan att man ska behöva vara försiktig, det går ju inte att
borsta ut håret utan att man ska behöva vara försiktig,
& det går inte att ha vilka frisyrer som helst utan att det ska
synas. Men jag ska sy på klippsen lite hårdare, & börja
använda löshåret oftare!

På fredag ska jag till frisören. Vad ska jag göra?
Jag har inte bytt frisyr på länge nu. Sist jag hade en
annorlunda frisyr var förra sommaren när jag hade den så kallade
igelkottefrisyren som var sjukt skön men sjukt ful!
Hahaha, den vill jag inte göra om! Här är bilder från igelkottfrisyren.
Bilderna är fula och ett år gamla!


Den där frisyren trivdes jag inte så mkt med, jag kände mig som en kille!

Men när den växte ut lite mer
så trivdes jag, för då var det
uppklippt, lätt-skött & så.
Nackdelen med den frisyren
var att men inte kunde ha
uppsatt utan att behöva 
10.000 hårnålar & 50
liter hårspray...

Här ser ni bild på den frisyren i alla fall
Så skulle jag kunna tänka mig att klippa igen.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill se bild på nersläppt med löshåret! :D ska också köpa men jag kan ingenting om löshår så det suger ju.



Vill inte skriva ut vad det var för operation, jag har problem med allt möjligt om man säger så hehe :) men det var ingen sådär jätteavancerad operation så det gick bra ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: