Till bloggens startsida

Lördag

Dagen har varit toppen! Jag tänker inte lägga upp några bilder nu, det gör jag när jag kommer hem till örebro igen. Jag har inte tagit så mycket kort, men några såklart!

Upp tidigt på morgonen för att hinna till affärerna, jag shoppade massor massor massor, & egentligen var det tänkt att vi skullle vara i SM-hallen igen till klockan ett, men det hann vi inte - vi stannade & shoppade några timmar till! Men tillslut begav vi oss dit. Sen kom Gassan, då gick vi till bryggan & satte oss där & bara schteetke & chilledillade'

Nu följde Pauline med oss hem till Louise, vi ska laga tacopaj så vi var nyss & handlade mat till det. Väl hemma så kom Pauline på att vi glömt champinjonerna, så hon gick iväg igen för att köpa det, precis när hon gått så kom Louise på att vi inte hade någon tacosås, så det blev att handla 3 gånger i loppet av ca 15 minuter. . .

Nu ska det lagas mat, dubbel sats! För inatt kommer Gassan & sover här & han ville ha lite natt-käk också.

Imorgon blir det SM-final, gryyymt!! Men jag hinner bara se halva för mitt tåg går vid tre-tiden, jag ska ju hem & titta på stjärnparaden (som också kommer bli gryymt!)

Gadago, ska steka mina bananer som jag alltid vill ha till tacos. Stekta bananer i curry i tacos is da shiit!

Puss ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: