Till bloggens startsida

Kvällen innan. . .


Imorgon är det ju tävling, så idag blir en sådan fredagkväll som det brukar vara ca en gång i månaden. Bara vara hemma, sola lite solarium/smörja in sig med brun utan sol, packa danskläder och dansskor, ta det lugnt och gå och lägga sig tidigt. Fördelen med tävlingen imorgon är att street är före discotävlingen, därför räcker det om vi är där vid lunchtid. I vanliga fall brukar man få gå upp 5 på morgonen för att hinna allt, men imorgon räcker det nog med att jag går upp vid halv 9 - ska hinna göra en håruppsättning, platta+tuppera håret, sminka mig och sätta på lösögonfransar.
Tror ändå inte jag ska hitta på något ikväll, jag kom precis ut ur duschen, har peelat ansiktet, ska smörja in mig och bara ta på mig mjukisdressen, äta mat från grillen och så. Tror faktiskt solen idag gjorde mig lite trötter '

Slå gärna en pling ♥ 07047...

Ps. Jag har beslutsångest om vilken kamera jag ska ta med mig imorgon till tävlingen. Men det blir nog "gammelkameran". Nu kallar jag den för det, även fast den är bra och inte alls särskillt gammal. . . hur som helst är den nya bättre. . . och lite för ny för att våga ha den ligga allmänt öppet på en danstävling utan kontroll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till imorgon på tävlingen (=

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: