Till bloggens startsida

Hur ska det bli?


Den dagen jag flyttar hemifrån, hur ska det bli? När jag åker & handlar mat? Framtidsdilemma! Det är ju som så att då & då åker jag för att handla mat till mig, mamma och pappa - & när man väl står där på ICA så kan man ju inte låta bli att köpa den nyaste veckotidningen, och en ny tandborste, ibland kanske lite nytt schampo & balsam, och oj titta vad gott denna hårspray luktade den måste jag prova..... Kommer det bli så varje gång jag ska handla mat när jag flyttar hemifrån tror ni? Hmm, min plånbok får la
                                                      hoppas på att det inte blir så!

Kvällen spenderades med Sandra, jag drog på mig flipflop-tofflorna & vi drog för att äta glass. Sen blev det en promenad (jupp, inte så skönt med skorna) men det var chill, mysigt & kul som vanligt med Sandra!

Nu sitter jag och pratar med några på msn, bland annat Karin. Vi sitter och spanar in nästa år's schema (då vi kommer gå i samma klass) och det är gryyyymt jobbigt! I genomsnitt typ 6 lektioner om dagen, ibland slutar man vid 6 på kvällen, nästan inga sovmornar eller något! Karin tyckte vi skulle plocka fram rakbladen! Haha, nejdå! Jaja, vi kommer ju få en grymt bra klass i alla fall! Vi funderade även på hur det skulle bli med plugget. Antingen kommer det nog bli att vi pluggar mer tillsammans eftersom att vi kommer gå i samma klass, eller så kommer det bli så att vi umgås mer då så vi inte har tid för plugg. Haha, nejdå - i tvåan ska jag verkligen ta tag i skolan mer. Glasögonen ska på! Haha, nejdå..vill inte håna glasögon, mest ett uttryck!


Kommentarer
Postat av: ssss

jaaa vickan hur ska det bli när din hela lön går åt till att pröva nya tandborstar!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

sry men du är bara för knäpp! AHHAHAHAHA

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: