Till bloggens startsida

Härlig eftermiddag i Uppsala!

Trodde tågresan skulle bli trist, att sitta själv på ett tåg & så vidare, & täckningen är alltid såå dålig på tågen också så..
Men, jag hade det allt annat än ensamt på tåget ska jag ju säga er. Det kom nämligen ett helt fotbollslag & satte sig runt mig & ställde massa frågor & det vart faktiskt en riktigt rolig resa med mycket skratt!

Väl i uppsala så har Louise & jag traskat omkring i regnet lite här & var. Vi kom ganska nyss hem. Tidigare ikväll var vi på make-up-store kväll, skitmysig kväll med jordgubbar, choklad, dricka & annanas. & massa smink. Kan det bli bättre? Ja det kan det, för jag vann nämlien första priset så jag fick hem en påse med lite smått & gott från make-up-store. Bloggar om det sen när jag kommit hem till Örebro igen.

Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till hallen, Louise är ju tränare, så jag hakar henne. Imorgon blir det alltså att kolla på trampolin SM, på lördag lite shopping & på söndag blir det den stora & grymma finalen i trampolin & gymnastik!

Inlägget under hade jag förberett innan jag åkte till Uppsala, skrivet lite om min åsikt på glasögon & linser & trallalla.

Här bjuder jag på en film, & jag hoppas för killarnas egnas skull att detta är ett skämt?!


Gadago - puss & godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

men han filntisen typ är ju typ vm mästare i hiphop ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: