Till bloggens startsida

Godermorgon!

Igår kväll var det morötter & fight club som gällde för mig & Sandra. Nå, vad tyckte jag om filmen? Den var bra . . . men lång! Tur var väl att Brad Pitt var med i filmen, annars hade jag nog somnat '

Louise ringde igår, & vi bestämde att jag ska åka till henne imorgon kväll istället! Det blir hel-helg där i Uppsala med gymnastik- & trampolin SM, grymt kul! På kvällen när jag kommer ska vi även ut på make-up-store kväll, det blir mys! Men jag kommer hem på söndag eftermiddag, jag får ju inte missa stjärnparaden på söndagkvällen ju!

Nu vet jag inte varför jag sitter här, för om en kvart måste jag sitta på cykeln till skolan - & jag ska hinna få mitt hår tort, platta det, sminka mig lite & borsta tänderna.

Gadago - C u ♥

Kommentarer
Postat av: Thea

varför äta morötter när det finns godis? =)

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Nyttigare! ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: