Till bloggens startsida

Feber & kaffe i en Betty Boop mugg

Nu är jag hemma, jag har redan hunnit vara i skolan nu på morgonen & nu är jag ledig resten av dagen. Tänkte ta vara på dagen genom att plugga massor nu på förmiddagen, även fast jag inte känner mig helt frisk i kroppen. Senare kanske jag städar av lite i mitt rum, & då inte utligt i första hand, utan i lådor, garderob & skåp. Pappa har lovat att han ska fixa en smyckes hållare till mig, men då måste jag packa upp & göra ordning allt först. För även fast jag flyttade ner i källeren för flera månader sedan, så han jag ännu inte packat upp den sista flyttkartongen. Skamligt!

Just nu sitter jag & dricker Kaffe i min Betty Boop mugg som jag köpte på finrummet för flera år sen på rean, för 79:- om jag inte minns fel. Ordinarie pris var 249:- & det var på den tiden som jag var kär i Betty Boop så det var la ett kap?! Jag var faktiskt nära att skriva att det är min favoritmugg, men den platsen har ju min kära starbucksmugg tagit såklart!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: