Till bloggens startsida

Boken följer med mig hem i sommar

Magda, våra spanska lärare är så söt. Vi hade våran sista riktiga spanska lektion idag. Hon hade suttit & klippt ut små kort formade som hjärtan till var & en, skrivit våra betyg på, & typ trevlig sommar på spanska. Att jag bara fick G är ju en annan sak, men jag gillar henne ändå, hon är söt!

Eftersom att det var sista lektionen idag (förutom på måndag när vi bara ska träffas för att fika & dansa salsa) så tog vi med spanska böckerna eftersom att dom ska lämnas tillbaka. Men mina spanska böcker ska med hem över sommaren, hehe - måste plugga in grammatik & glosor. Aaaah, jag blir galen. När ska jag göra det liksom? När det är sommarlov! På kafferasterna när jag jobbar på NA eller? Nja, skulle inte tro det. Äsh, någon tid till det får jag la sätta.

När jag ändå pratar om skolan så kan jag ju även passa på att säga att det blev VG för mig i Svenska. Känns helt okej. Han sa att mina uppsatser var på en högre nivå, men att jag inte var så bra på diskussioner. Hur som helst, han trodde jag skulle nå MVG i svenska B i alla fall - & det känns bra!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: