Till bloggens startsida

Vart tog helgen vägen?

Ojoj, nu är det redan söndag morgon! Vart tog helgen vägen? Igår var jag bara hemma, gjorde ingenting. Idag mår jag bättre faktiskt. Lite huvudverk sitter kvar, men jag ska se till att dricka mycket vatten - dels för huvudverken, men dels för att det är tävling nästa helg, och lackdräkterna tar mycket vatten när man ska ha dom hela dagen. I grupp och par ska jag ha gruppkläderna, och i singel ska jag ha min nya singeldräkt som typ blev klar igår, den är lack-ben på. Varmt kommer de bli! Så nu är det vatten vatten vatten som gäller i veckan!

11.11 "knack knack". Förbannade ticks, jag tror de kommer sitta kvar hela livet! Jag är ju så omogen när det gäller sånt där, haha. Sara har i alla fall bekämpat tixet så att säga, hon har slutat med knackningarna. Haha!

Well well, dagen då.. Jag vaknade, gick upp och åt lite frulle, brände mig på tungan av den varma chokladen, sen gick jag och la mig en stund igen, och nu är jag uppe igen. Dags för att ta en dusch! Senare idag blir det träning - men först massa pluggande, suck suck suck. Som jag sa igår - vart är fritiden? Jo de är ju så klart dansen som tar upp mkt tid, men ändåå..känns som att jag inte har tid för annat än att plugga och dansa. Men men, veet ni vad jag kom på nu? (leende på mina läppar) att jag börjar 13.20 imorgon, bara en lektion. Det behövs verkligen!! Måste plugga sönder på spanska, massa glosor och gramatik. Uppsatsprov på onsdag, och vanligt prov på fredag. Öööh, hm så måndag, min lediga dag kommer gå åt till att plugga, kuuul, noot '

Jaja, jag bloggar mer senare, jag lägger inte upp någon bild nu - för de bjöd jag med så de räckte igår, right?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, jag är riktigt stolt över mig själv att jag lyckades bekämpa tixet ! ;D hahahah <3

Postat av: Elin

Få se din singeldräkt nu! :P :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: