Till bloggens startsida

Trallalla '

Nu ska jag dra till skolan, kom på att jag inte lagt upp "dagens outfit" på jättelänge! Men jag har inte varit så aktiv med kameran på senaste tiden..men men, det ska bli!

Idag har jag i alla fall mina grå-blåa baggie jeans från gina tricot, vitt baslinne från bondelid och en grå kofta från sisters. Och så får jag ju inte glömma, jag har faktiskt mina svarta söta stickade sockor idag, eftersom att jeansen är upprullade, och det är ju faktiskt fortfarande bara vinter! Eller är det vår nu?

På tal om vår och vinter och årstider, så vet jag inte om jag ska längta till våren eller inte. Det är ju hur skönt som helst med sommar och sol, men då drar mina allergiproblem igång igen. Jag kan knapt vara ute i början av sommaren, hur jobbigt som helst!

Men nu ska jag fixa det sista, kom precis på att mitt hår är nyduschat och jag har inte gjort något med det än och bussen går om 20 minuter. Det blir nog bad-hair day idag. Jaja, något ska jag fösöska fixa, sen springa iväg till bussen.

Hörs ikväll - men förvänta er inte så mycket bloggande från min sida, eftersom att jag har träning ikväll, sen måste jag hinna plugga massor, och fixa kläderna till nästa tävling. Mkt nu. Men detta är tredje inlägget för idag, så det lär väl vara okej ändå. Hehe - Å just det, senare idag måste jag plocka undan lite i duschrummet innanför mitt rum, för imorgon kommer 6 tjejor (Karin, Sara, Bella, Linnéa, Sandra och Hanna) hit och gör sig ordning innan festen. Ååh, det ska blir så roligt. Afterskiitema! Men rykterna går om att det inte kommer så mycket folk, någon som vet något om det? Jaja, vi får väl hoppas på det bästa, och det blir väl vad man gör det till, right?  Jaja, nu har jag inte tid att sitta här längre. Puss och kram, skumbanan. Haha ♥

Man lever bara en gång i livet!

Kommentarer
Postat av: Bella

aa det är det verkligen. Åh snyggt i vita kan jag tänka mig :)

Postat av: Bella

Har du haft en bra dag? :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: