Till bloggens startsida

Torsdagens stjärna

utses faktiskt till mig!

Därför att:
när jag stog och plattade håret så tappade jag plattången, och jag hann tänka att "det kommer göra ont om den landar på foten, så nu försöker jag fånga den". Och weeho - jag hann fånga den, i ett stadigt och hårt grepp. "AAAAJ SAAAATAAAANS". Så långt hade jag tydligen inte hunnit tänkt, att det skulle göra jäkligt ont i handen när jag fånga den.

Men nu har jag provat hur det käns att pressa handen mot plattan, så nu behöver ni inte göra det för jag kan säga till er istället att det gjorde ganska ont! Haha. Men men..jag har ju lyckats förut. Det var ju inte såå länge sen som jag lyckades pressa in vågtongen i halsen på mig själv. Haha, och då menar jag inte ner i halsen, men de förstår ni säkert själva, right?

Nu blir det träning, bloggar med imorgon.

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Haha duktigt! Tackar alltid kul o höra:)

Postat av: Therese Strömberg

Duktigt vickan! Haha och du kallar mig blåst ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: