Till bloggens startsida

Tisdagen, skön dag!

Härlig dag, allt har gått bra idag! Och mycket har hunnits gjort!

• Hade tid hos tandläkaren 08.50, skulle laga ett 
  hål, men det gick så fort så jag hann till och med till
  skolan som började 09.10 '
• Väl i skolan var det engleska redovisning. Vist så
   kuunde det ha gått bättre - men så säger man ju
   alltid efteråt, hur som helst: skönt att ha det avklarat!
• Bra stämmning för övrigt i skolan. Först chill på
   håltimman på baksidan av skolan. Varm och skönt!
   Sen blev det impulls upp på stan med Adde och Sara.
• Mattelektion, första halvan av lektionen gick bra.
   Flitiga var vi! Men sista halvtimman höll ÖTJ (övertaggade
   Janne) att flytta in mig och Sara i skammvrån. Haha,
   nejdå - han gillar oss ^^
• Efter skolan, (jag hann med bussen för
   en gångs skull) så blev det hem till mig med Julle.
   Vi pluggade klart samhällskunskapen eftersom att det är
   redovisning på torsdag. Skönt, ännu en sak avklarad!
   Men det blev massa te-drickande och chill också, såklart!
• Just det, min snälla moder kom hem med gladiatorskor.
   Tusen tack! Helt oväntat - jag tror inte ens att jag har 
   nämt att jag vill ha sånna? Skitbra hur som helst - för
   då kan jag ha dom på lördagkväll!
• Sen var det träning, HIPHOP! Skönaste träningen på länge!
   Rolig och taggad nu inför avslutningen (uppvisningen). 
• Bokade in en tid hos Anna för massage på tisdag!
   Skön start på lovet kan man ju verkligen kalla det!

Nåå, vad händer mer på lovet?
Fredag: Träffa Sara .-  Chillkväll '
Lördag: Marcus fyller så det blir fest!
Söndag: Ta det lungt, sen på kvällen är det träning, tror jag (?)
Måndag: Ingen aning.
Tisdag: Massage på förmiddagen! Spinning på eftermiddagen. 
               Sen träning på kvällen, sen ska Emma och jag ha en
               weekend tillsammans till torsdag.
Sen har jag inget mer planerat, men det är ganske skönt.
Lov ska inte vara FÖR inplanerade!

Men jag har en liten lucka på måndag, hör av er
om ni vill ses (A) U got my number



Kommentarer
Postat av: måndagsmötet

på måndag är de ju en viktig konferens som Karin Sternefors håller i på sin hemadress! du är varmt välkommen till den och det bjuds nog troligen på kladdkaka eller nått annat bakverk som du gärna får ta del av! hahahahha, nej men du fattar nog vart ja vill komma med det haha ;) <3

Postat av: Elin

vi måste ju ses snart! det var skitlänge sen!<3

Postat av: Sara

Hahahah, fattar inte riktigt varför ÖTJ ville slänga in oss i skammvrån ;) hahahah :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: