Till bloggens startsida

Tisdag

Ush vad ont i halsen jag har! Träning ikväll, får nog ta det lite lugnt då. Jag får verkligen inte vara sjuk på lördag - då är det heldag med träning med James! Och sen på kvällen tävling .- Men sist men inte minst : TRYSIL MED BELLA PÅ SÖNDAG! Jag fick besked igår om att jag får ta ledigt, tack gode gud. Så nu blir det ta det lugnt, jag får iiinte vara sjuk i Trysil!

Snart inväntas ett par timmar hål, då blir det ut på stan och fixa lite ärenden. Senare idag ska jag till frisören, äntligen! Sitter och googlar lite nu, funderar över om jag ska spara ut luggen eller klippa av den..

Vi får la se '


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klipp av luggen om du vill men klipp INTE upp för mycket igen - du har låtit det vara på utväxt väldans länge. Det vill du säkert inte göra om?

Postat av: Therese Strömberg

Spara luggen vickan! Finare så nu till våren och sommaren :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: