Till bloggens startsida

Tiden!

Jag vaknade, tänkte att "ja men nu är klockan halv 11 så nu är det dags att gå upp!" Sätter mig vid datorn, och wops - helt plötsligt ä klockan tjugo i 12. Hur gick det till? Och jag har ju inte ätit frukost än! Ahaaa..sommartid!

Förlorade alltså en timma idag, men nu ska jag städa mitt rum från top till tå! Damma och damsuga. Måste även hitta mit busskort så jag kan ta mig till skolan, och matkortet så jag får någon skollunch. Annars så....faan! Hmm "/

Bilder från igårkväll kommer senare när jag har tid, tänkte även försöka hinna med en promenadis med Karin sen. ♥

Kommentarer
Postat av: karrekarin :P

de va en najs promenad! :) men de tog lite tid innan vi hitta arandra hahaha! verkligen typiskt oss!! hahahahaa<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: