Till bloggens startsida

The girl next door

Hade en film låg på datorn, trodde antingen de var en american highschool film, eller en romantisk film. Och som ni kanske läste i förra inlägget så hade jag gjorde det lite mysigt, men filmen var hemsk - så det blev inte alls mysigt. Filmen handlar om flickan på bilden som blir misshandlad och massa sånt, och det värsta av allt är att det är sant. Ush, men filmen var grymt bra! Men om ni ska typ tanka hem den, akta så ni inte får fel då för de finns en annan film som heter the girl next door som är typ en american highschool film.

Pssst, jag såg den - ensam hemma - i min källare!! Skoja inte om att jag var rädd'

Nu ska jag, vet inte vad jag ska göra. Spendera ännu mer tid. Hinner inte göra någonting innan träningen nu ändå, men sen efter träningen blir det stressa söönder för att hinna göra sig ordning och äta och så. Btw, Bella har med sig mitt löshår idag, så idag ska det användas för första gången på länge, jag har inte orkat använta det på ett tag, sen har Bella haft det på en bugg-tävling. Men nu ikväll ska det nog användas, om jag hinner gör ordning på det. Vi få la se !

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: