Till bloggens startsida

Tävlingen, toppendag!!

Vilken toppendag det blev, i alla fall för min del - jag fick stå på pallen tre gånger.

Jag och Bella kom tvåa i par, yeey :D
I grupp kom vi etta, yeey :D
Och i singel kom jag trea, yeey :D

Så jag kom alltså hem med en bronsmedalj, en silvermedalj och en pokal (men den ska till montern på studion).

Orkar inte lägga upp så mkt bilder, men några.. (fler finns på www.gruppenexperience.blogg.se)

Bella och jag på pallen!


Vi ROCKAR!!!!


När vi fått reda på att vi kommit etta, hur glada som helst!




Emma och jag efter tävlingen!


Vi ska även klippa ihop en film till youtube med filmklipp och bilder
från dagen. Men jag hinner inte just nu!
Som ni märker han jag inte heller varit så aktiv med bloggandet på
senaste tiden, men det kommer '


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: