Till bloggens startsida

Syster <3

Kvällen nu efter träningen har varit riktigt chill.
Yoghurt och nya kellogs cornflaker strawberry, me likes!

Sen ringde Louise, vi pratade om allt och ingenting - och skrattade massor ♥
Det märst när vi inte träffats på ett tag '


Måste bara dra upp en låt som jag upptäckte idag, haha lyssnade på den
massa när jag var liten! Haha - barndomsminnen!
Bl.a från när jag och Karro hade ett eget så kallat band och spelade in
våra egna låtar på band. Haha. Imorgon åker hon till Florida.
Jag är grymt avundsjuk, jag vill också! Men när hon kommer hem
blir det nog en dag tillsammans och lyssna på våra gamla inspelade band!

Nu ska jag duscha, i hopp om att få bort kliet i ögonen som
redan har börjat. (pollenhelvete!!!)


Puss och godnatt

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: