Till bloggens startsida

Söndagsträningens bilder


Här är btw låten som vi brukar stretcha till, den blir rätt soft i slutet. Sara och jag har försökt
hitta den nu ett tag men vi har inte hittat den, men nu när jag väl hittar den så ser jag att
den är rätt gammal, jaja..

Som sagt träning igår:
Johanna och Sara                                 ♥                                       Emma och jag

Therese, Jag och Emma                      ♥                     Emma, jag och Therese

Therese och Emma                              ♥                        Inte jag, nej nej! Hehe..


Precis som emma skrev på sin blogg så har vi tappat glöden lite, hm..de kanske inte ser ut som det på bilderna, för vi har ju väldigt roligt på träningarna - och vi har jättebra tränare som peppar oss till MAX! Men det känns som att det blir lite för mycket med 8 träningar i veckan,
så jag tänkte trappa ner lite tills nästa termin, men grejen är den att jag kan inte ta bort någon! Några gånger i veckan tränar vi grupp, och det kan jag ju inte välja bort, för det är ju typ de som är roligast! En gång i veckan kör jag och Bella par, och det vill jag inte helelr välja bort! Någon gång i veckan måste jag köra singel - såklart! En gång i vekcna kör jag på Annas avancerade disco för att få någon korografi, det är ju också nödvändigt. Och den en gång i veckan kör jag street hiphop, dels för att det är sjukt kul - men även för att förväxla lite med discon, och den vill jag absolut inte sluta på för den är grymt rolig! Hm..svår blir det. Men är det nåågonting som jag hoppar av på så är det väl i så fall singeln, men jajaja..vi får seeee ' Måste lägga mer tid på annat nästa termin i allafall, måste hinna plugga mer - och jag är rädd att förlora mina vänner, eftersom att jag aldrig har tid för dom.

Vår tränare, Anna har märkt att vi börjar tappa glöden för dans, tur att hon finns där då och är peppande! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar låten ! :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: