Till bloggens startsida

Skönt med fredag?

Vet inte riktigt vad jag tycker. Vi har spanska prov idag. Sen massa andra lektioner. Efter skolan blir det marieberg med mamma och Louise i alla fall. Sen skynda hem och sen åka till mormor och morfar och käka. Sen hem skaaapligt tidigt för att hinna locka håret. Någon gång idag ska jag även hinna handla matsäck tills imorgon. Kommer inte vara hemma förän vid tidigast 8 på kvällen. Sen lördag: Upp klockan 5 på morgonen för att locka håret igen (lär behövar), sätta på lösögonfransar och så vidare. Ush, just nu är jag faktiskt inte alls taggad på täving. Men jag blir väl, förhoppningsvis! Söndag: Plugga, plugga, plugga och plugga (deadline på svenskauppgiften på måndag och historian på tisdag). Sen på kvällen träning, sen sussar Sara hos mig, på kvällen ska vi faktiskt se på edan lake också, jag har redan sett den 2 gånger, men den är så läskig så jag ser den igen! Sen på måndag har vi sovmorgon till halv 12 - VÄLBEHÖVLIGT!!!!!!! Men jag ska inte gå på spanskan, "såå synd" för jag måste till tandläkaren.

Dagens outfit är inget speciellt, jeansleggings, grått långt linne och en spetströja över. Sen blir det svarta koftan över, nya nike-jackan och så älskade adidasväskan som jag fick av Louise i julklapp (bra att ha syrran jobba på stadium (y) haha!) och sen vita sneakersen som jag köpte någon gång i januari och har använt nästan varje dag sedan dess, sköna och snygga!

Vi hörs sen! Kiss and hugs ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: