Till bloggens startsida

Plugg, men inte skola!

Sara sov över här inatt. Igårkväll skulle vi kolla på "eden lake" (för min tredje gång men för saras första). Den är ju så sjukt bra! Men det blev Beck istället!

Imorse hade vi sovmorgon, klockan var ställd på kvart i 10. Men jag var vaken redan klockan 7 för att plugga! Inte likt mig, men så är det. Jag ska ta nya tag med skolan nu tänkte jag! Sen vid 11 tog vi bussen till stan. Sara drog till skolan och jag drog till tandläkaren. Sen blev det ingen mer skola, men massa plugg hemifrån nu för mig på eftermiddagen.

Imorgon blir ändå en rätt chill dag i skolan, lämna in historiauppgiften och sen är det inte så mycket plugg nu på ett tag. Förutom matte-provet nästa vecka. Och just det.. spanska översättningen tills på fredag. Hmm, okej då..lite plugg var det faktiskt. Men det hinner jag med imorgon innan träningen! ♣

Just nu är det varsel fram och tillbaka om det är träning ikväll eller inte, men det visar sig!

♥ Kiss and hugs

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Inget jag vill ta på bloggen, men massa anledningar. Låg och tänkte på en massa och aa, det blev som det blev :/

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: