Till bloggens startsida

Nyklippt? Svar NEJ!

Haha, för ungefär 3 veckor sedan så ringde jag till min frisör och bokade klipp och blekningstid. Kom dit idag, hon började med att bleka mitt hår, sen plattade hon det och fixade det sen sa hon "sådär, nu är det klart"
Något missförstånd där? Hon hade kanske missat att hon skulle klippa mig också? Och jag är för snäll för att säga ifrån, så jag har inte klippt mig idag alltså. Tur det, eftersom jag själv inte var säker på hur jag vill klippa.

Alltså jo, lite vet jag.. Jag vet att jag vill spara ut längden på håret, men det var luggen som jag var osäker på. Många säger "jo men till sommaren är det sött med lugg", men lika många säger även "nemen det är så skönt att slippa lugg på sommaren"    Hm, så nu har jag lite mer betänketid i alla fall ♣

Efter frisören åkte jag hem till bäsis, för bra är hon ♥ Vi tog de bara lungt, chillade - sen drog vi ut på promenad och nu så är jag hemma! Sjuk som en liten bäbis är jag, hmm !

Snart kommer min snälla mamma med en varm kopp te till mig, i hopp om att halsen blir bättre!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: