Till bloggens startsida

Mysig släkt, och en härlig dag!

Idag har bussarna flaggat för mig!! :D  ...eller inte, hehe ^^
Kronprinsessan kanske det var? Nemen hur som hels,
jag hade namnsdag idag. Fick sms från några i
släkten och några vänner, sen har det ringts lite
nu på kvällen. Har pratat med Annika ett tag,
och sen Anita ocskå. Fick lite update om
vad som händer vid sommarstugan
(eftersom att hon bor där året om).
För ungefär ett år sen fick vi reda
på att grannarna odlade knark i
hela ladan, men nya grannar
där bl.a!! Längtar verkligen
till sommarn och
sommarstugan
nu, vattenskidor
igen! ♣

Jag när jag åker vattenskidor för första gången ^^  inte så graciöst..

Att ge pressenter på namnsdagar borde man ju inte göra?
Men jag fick en söt blombuket av mamma att ha på mitt rum.
Och eftersom att inte pappa hade varit så delaktig i det,
så bestämde mamma att pappa skulle betala lösögonfransarna.
(Y) Tack! Det behövdes - för på tisdag är det klippning och färgning,
och då går det åt mycket pengar till det - tjejer, ni vet ju..

Det har verkligen varit en toppendag, förutom att jag tog spruta,
det är aldrig kul. Men jag lever! Hoppas jag inte får feber nu bara
inför lördag, man kan få det av dessa vacin-sprutor. Men det har
aldrig hänt mig förut så...

Dagen avslutades med träning, sista träningen innan tävlingen.
Kändes inte såå bra, och de känns som att de inte kommer gå
någe bra den här tävlingen - för att de kanske gick för bra förra
tävlingen???? Närå...

Prov imoron, så nu ska jag passa på och plugga en stund.
♥ Snart kommer väl Louise hem, mys på det.

Kommentarer
Postat av: Emma Björndahl

hahaha, Allting kommer in, men ingenting kommmer ut ;) hell yeeaah vatten krig! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: