Till bloggens startsida

Måndag

Nu har det varit ganska mycket snack, bilder och filmer om dans de senaste inläggen i min blogg. Så nu ska jag sluta tjata om det! Men ni vet ju att dans är en stor del av mitt liv, right?

Ja, nu är det alltså ny vecka igen. Även ny månad (igår). Ny möjligheter. Det ska göras nya dans och nya kläder, nej just det - jag skulle inte prata om dans. Men det är ju så svåårt, efter resultaten i helgen så... jaja ' Jag ska va tyst

Nu ska jag plugga massor, vi har idrott&hälsa prov på torsdag, och eftersom att jag tränar ikväll och imorgon så hinner jag bara plugga idag och på onsdag. Sen när väl det provet är avklarat då måste jag börja plugga på spanskaprovet, shit - mycket att göra just nu. Mitt bland allt måste jag hinna läsa klart en svenskabok också.










Idag kommer mormor och morfar hem,
får se om jag hinner träffa dom idag.
Tror inte det, så det får nog bli imorgon
istället! Dom har varit borta i flera
månader nu, så jag saknar dom
jättemycket nu faktiskt!

Möte sen med festkommitén, halv 5 - vilket gör att jag missar första träningen idag. Men sen ska jag gå på nästa träning, det är Anna Wretlings cochade! Oj, blev vist ännu mer danssnack nu. Hehe ^^

Kommentarer
Postat av: karin

haha. såg din kommentar först nu, har suttit i typ en timma och inte kommit på vad du heter på blogg. Nu när jag suttit och kommenterat massor så såg jag din kommentar, trög tjej!

Postat av: Sara

Jaadu, jag känner att det också bara har blivit en massa danssnack den senaste tiden i min blogg, hahhaah ! ;D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: