Till bloggens startsida

Karlskoga


Vi var i Karlskoga igår efter en underbar dag i skolan. Vi satt utomhus hela matrasten i gräset, och det kanske inte var så bra för min förkylning och hals? Man tror alltid att våren är kommen tidigare än vad den är - bara för att snön försvunnit och solen skiner. Men det var skönt i alla fall!

Karlskoga då, jag var där med Karin som skulle spela in lite bakgrundsröst till en låt hos några Killar, låten blev jättebra. Och killarna var hur bra som helst! Kul att vara där och se, studion och så..

Senare på kvällen när jag kom hem från Karlskoga var jag mer än död! Tog en kopp te sen somnade jag direkt.

Vaknade nu, torsdagmorgon - mår iiinte bra, så jag blir hemma idag. Men nu när jag hade på datorn för att leta på sjukanmälansnummret så kunde jag ju lika gärna blogga om gårdagen tyckte jag. Jaja, nu ska jag snyta mig sen gå och lägga mig igen.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: kaarin ;D

yesyes, de va en chill dag :D

kul att du joina dit! vem skulle ja annars va crazy med på bussarna!? hahahahahaha<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: