Till bloggens startsida

I guess that's what I get For wishful thinking


Här är mina vardagsarmband som jag alltid har på mig,
när jag tränar, när jag duschar, när jag sover, överallt!
Men ikväll åker dom av, då ska jag ha nya guldörhängena
som jag köpte igår och så massa guldiga smycken bara.

Men nu under dagen får mina armband sitta kvar,
eftersom att jag har mjukiskläder på mig idag i skolan.
Bara en lektion så jag orkar inte bry mig, plus att jag
åker bondebussen, hehe- så då spelar det ingen roll.-
Btw, imorgon kommer det också bli mjukiskläder i skolan,
eftersom att jag kommer hem någon gång vid halv 3 inatt
säkerligen, och första lektionen början 8.15, och jag och
Sara har lovat varandra att vi ska orka gå på den.
Så nu jäklar haha! Men nu skola, och prov - suck,
men vi hörs senare! Puss ♥

Rubrikstexten är en text från Rihannas låt, Rehab.
Som jag fortfarande lyssnar lika mycket på, och älskar
lika mycket. Bra ljud, bra text, bra artist, bra allt!
Btw, Rihanna har gått ur all hjälp från advokaterna nu,
hon och Chris är tillsamans igen. Men eftersom att
hon redan erkännt så kan det gå illa, men de kanske är
lika bra? Vet inte vad jag ska tycka, men skit samma..
de där är deras ensak. Nuu ska jag springa till bussen.
Heejdåååå !

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja den låten är jättebra. och äntligen börjar den spelas liite på radio!!!!!!!!

Postat av: Malena

jag har också sånnadär ringar, men jag köpte mina i stockholm.

Postat av: Anna

Jag har också vardagsarmband. som jag fått från festivaler och sånt, kul att ha kvar som minnen!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: