Till bloggens startsida

Godmorgon!

Åh, så härlig det är med sovmorgon! Jag har varit uppe och duschat nu på morgonen, funderar på att ta en liten lodisdag idag - sätta upp håret i en tofs och inte ha mascara, men vi får la se!

Jag hinner inte äta lunch i skolan, så jag skippar frukosten och äter linch nu hemma. Bara en lektion idag (spanska), men jag, Mira, Sara och Julia ska vara kvar lite i skolan för attgöra klart vårat engelska-arbete som ska redovisas imorgon.                                                      Mira, Julia, Sara och jag i början av ettan ♥

Men nå, måndag mornar brukar kännas tunga - man har hela skolveckan framför sig. Men det käns inte så idag. Det är ju bara en vecka kvar nu till påsklov. Sen veckan efter lovet så är det en vecka till i skolan, sen åker jag och Sara till Spanien i en vecka! Vad veckorna har gått fort! Kändes som att det var nyligen man sa att "nu är det bara 3 månader kvar tills vi åker till Spanien" ..men wops, helt plötsligt är det bara 3 veckor. Det ska bli grymt kul '


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: