Till bloggens startsida

Fredagkällens klädsel

Ignorera utväxten, den fixas på tisdag!

- Bruna leggings, H&M
- Röd tubtopp, Wear it (skäms)
- Svart kofta, gina tricot
- Smycken, glitter
- Skärp, spanien

Jag och Louise somnade faktiskt en stund i min säng nyss. Jag är dödstrött! Men nu drar vi iväg till mormor och morfar ikväll och käkar och så. Jag kommer även spendera en stund i massagefotöljen, det behövs inför morgondagen!

Nu väntar bara på att pappa ska komma hem med audin som varit inne på lagning, hela motorna hade gått söder, och repan som sträckte sig över hela sidan av bilen är nog borttagen nu också om jag inte fattat det hela fel.

Men nuu kommer jag inte blogga mer idag, men vi hörs imorgon - puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: karin iz in tha buildin' bro!

(hahahahahaha)



finfin du är! <3

Postat av: Alice

Hej såg att du kommenterat en bild på mig på lookbook där du frågade vart jag fått starbucks muggen ifrån! Bilden är tagen när jag var i malaysia så jag fick muggen därifrån :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: