Till bloggens startsida

Fredag!

Äntligen fredag, riktigt skön vecka har det varit.
Bara 2 skoldagar för min del, skönt!

Dagens outfit:
- Skor, nya converse - vita - Åkes skor
- Byxor, chinos - beiga - esprit
- Linne, randigt - blått och vitt - vila
- Jacka, skinn - svart - bikbok
- Väska, adidas - svart - stadium
(inget bra klädval pga vädret, men de var faktiskt inte
så jäkla snöigt när jag gick hemifrån imorse)

Skola, helt vanlig dag. Men bra stämmning eftersom att det var fredag!

Efter skolan blev det en liten tur på stan med Karin, Elin, Sara och Sandra.
Sara inhandlade ett par svarta snygga shorts till sommaren. Jag köpte
en t-shirt, en röd och vit randig. Snygg till mina nya skor och chinos '

Sen vid halv 4 blev det tillbaka till skolan igen för festkommitémöte,
lika taggat som vanligt. Grymt najsigt folk! TOG kommer bli föör bra !!


Nu är bästa vän här, hon tog hugg i min gitarr - så själv
sitter jag nu och bloggar.

Ikväll ska vi ha tacomys, kanske bad också! ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: