Till bloggens startsida

Dansträning, dansträning, dansträning..

Dessa två veckor nu innan träningen kommer det bli proppat med dans på schemat! Vad gjorde jag i måndagskväll? Dansade. Vad gjorde jag i tisdagskväll? Dansade. Vad gjorde jag idag? Dansade. Vad gör jag imorgon innan festen? Dansar! Meen, på fredag ska jag inte dansa, inte heller lördag. Men på söndag drar det igång igen.

Tur att dans är så roligt då!

Dagens träning bestod av privatlektion med Anna. Jag och Bella fyllde på våran par-dans. Peppa nästa lördag nu (Y)
Min singeldans är även klar nu! Och gruppen gör vi inte om något innan tävlingen, varför skulle vi liksom? Vi var ju bäst förra tävlingen, höhöhöö, skoja - vi vet ju alla att man alltid kan förbättra sig. Och nästa tävling är en större tävling, så vi får väl se hur det går. Vi har en prick kvar till A-klass.

Men guud så mycket danssnack det blir nu för tiden, men det är typ det ända som cirkulerar i mitt lilla huvud. Och afterskifesten imorgon kväll (efter dansträningen, hehee).

Nu ska jag plugga, prov imorgon! Ciao ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: