Till bloggens startsida

Bilderna från torsdagskvällen!

♥ Dessa tjejer var hemma hos mig innan vi drog till stället,
från vänster: Karin, Sandra, Jag, Sara, Bella, Linnea och Hanna!

♥ Bella och jag

♥ Hanna, Sandra, Linnéa, jag, Bella, Sara.

♥ Karin och jag.

♥ Bella, Linnéa, Hanna, Sandra, Karin, Jag, Sara.

♥ På bussen.

♥ Bella, Hanna, Sandra.

♥ På stället, Bella, jag, Sara.

♥ På stället, Linnéa, Karin.

♥ På stället, jag, Sara.


Sara sov hos mig, vi somnade vid 3, och tjugo över 7 nästa morgon satt vi på
bussen påväg till skolan. Strongt gjort tycker jag! Trötta var vi, men det gick ju!

Det var en toppenkväll verkligen! (men förlåt för jag var seg med publiceringen
av bilderna, men bättre sent än aldrig, right?)

Kommentarer
Postat av: fula karin!

TA BORT FULBILDEN GENAST!!! du vet nog vilken.. hahahahaaha :@ (<3)

Postat av: Sara

Hahahah, jaa det var riktigt bra gjort av oss att orka igenom hela skoldagen (y) hahah :)



Tack för kvällen ! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: