Till bloggens startsida

<3 Converse! All star! <3

Jag har haft all star skor i perioder, de första jag hade köpte jag någon gång i sexan. Då hade jag 4cm långa nitar längst fram på dom också...well well, jag hade ful stil då! Jag erkänner. Sen har jag haft svarta och så, sen massa sånna i sån modell som inte varit all star. Måste bara säga, hur som helst så ÄLSKAR JAG CONVERSE! Finns inget snyggare. Passar i alla stilar, i ur och skur, på pojkar och flickor.


Till sommaren ska jag ha ett par vita, frågan är bara..

Ska jag ha höga eller låga? Och med eller utan de röda och blåa ränderna?


Själv föredrar jag dom till höger (med röd och blå rand och högt skaft)

Nu ska jag springa till bussen, men jag kom på att jag kanske inte hinner skriva något mer idag. Läs inlägget under så kanske ni förstår.. Och i så fall, så kanske jag orkar skriva något imorgon bitti innan jag åker till tävlingen, men vi får see, käns bara onödigt. Men vi hörs i morgon kväll i så fall. Puss!


Kommentarer
Postat av: karinkarin

HJÄLP! här har man inte kollat din blogg sen du skrev att du skulle ha uppehåll, eftersom ja trodde att du verkligen skulle ha de.. och nu möts man av skitmycket text och ny inlägg! ;O hahahaha vickan då.. vi kan inte hålla löften så bra ;) och grattis i efterskott på namnsdagen, eller va man säger haha ojoj nu vart de nog den längsta kommentaren du fått på din blogg haha, men de är bara för att ja har så tråkigt på entreprenööörskapen.. GAAASH!! haha puss<3<3

Postat av: Rudbeckare ^^

låga med röda ränder (Y)

Postat av: Therese Strömberg

höga med ränder!!!!!!!! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: