Till bloggens startsida

When it was good


Flipsyde

Igår kväll var ju Sandra här, vi kollade på sex and the city filmen. Den är bra!
Men vi diskuterade en grej i efterhand, att vi tycker den är för dyster för att vara en
sex and the city film. Alla avsnitt är ju så roliga & bra! Men jag såg ju filmen
första gången innan jag sett avsnitten, så då tyckte jag nog att den var bättre.

Igår kväll när Sandra åkt hem så satt jag vid datorn till rätt sent, men kom ändå upp
skapligt tidigt imårse. Det har nog att göra med att grannen har en grävmaskin &
massa annat så hela mitt rum skallrar! Jag vaknade för typ en & en halv timma sen,
& jag har redan hunnit gjort en hel del nu på morgonen.

Just nu väntar jag på att naglarna ska torka, sen blir det duschen!

Jag har inga planer för dagen, väldigt skönt faktikst.
Då kanske det blir att ränsa smyckeslådan?


Kommentarer
Postat av: Elin

Men om du inte hade några planer kunde vi ju ses ;) :P hahahah <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: