Till bloggens startsida

Vädret gör verkligen påverkan på mitt humör!

• Vaknade!
• Upptäkte att jag hade en stor bad hair day!
  Så det blev en ful uppsättning i en knut med en fläta i luggen!
• Hade även fått någon form av ögonvagel? Fast den syns inte, bara känns!
• Skulle skriva ut två papper på skrivaren, men patronerna var slut!
Kläd-panik. Vad ska jag ha på mig? Satte tillslut på mig ganska kalla väder.

• Gick ut, upptäckte att vädret var jättedåligt! Så jag frös till & med påväg ut till bilen.
Pappa skjutsade mig till jobbet!

• Väl där så blev det att jobba en stund, sen tog jag bussen till Willys för att köpa
  massa ingredienser till Sara & mig. Kassen blev jättetung & jag blev assurig för jag
  viste inte hur jag skulle ta mig tillbaka till stan igen. Tur att jag var ensam så inte
  Sara fick ut av mina agrisioner!
Men efter att ha suttit rätt länge på en bänk på
  Willys så gick jag genom regnet till närmsta busshållsplats. Kallt! Jag hade bara
  gladiatorskor & vattenpölarna var så djupa att nästan leggingsen blev blöta! Suck!
• Väl tillbaka på jobbet igen så blev det lunch. Sen jobb & så igen.

• Sen blev det stan i regnet några minuter, i väntan på att Lillis kom & hämtade mig
  & skjutsade hem mig,
tusen tack!

Allt denna dagen var ju typ negativt. Men dagens positiva var ju att jag
bara behövde åka buss 2 av 4 gånger. Första gången skjutsade pappa mig,
andra gången skjutsade Lillis mig. Stjärnor till dom!

Nu ska jag duscha, ikväll kommer det folk hit - puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kläd-panik. Vad ska jag ha på mig? Satte tillslut på mig ganska kalla väder.



Hahahahahahahahha kaalla väder!

Postat av: sissas

duu jag vet vad su skulle behöva göra med din blogg :P

när man ska kommentera ett inlägg kan man inte komma tillbaka till framsidan och alla andra inlägg , om man inte ska backa bak en massa :P



fiix it ! ahhahahah ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: