Till bloggens startsida

Update

Oj oj, hann inte blogga något mer igår. Lite hastigt efter min träning blev det bestämt att jag skulle sova hos Mascen, så så blev det! Sovmorgon imårse, sen var det iväg till regniga svea-parken för att "vara med på teknisfighten" (jag hämtade en t-shirt & drog till skolan, tömde mitt skåp, käkade lunch & åkte hem igen).

Väl hemma nu så målar jag naglarna, solar solarium, plockar fram smycken tills imorgon & så. Skolavslutning imorgon, skönt!

Bild på mina skor som jag köpte tidigare i veckan kommer lite senare i bloggen, om inte annat på morgondagens bilder!

Gadago, dags för nästa lager med nagellack! ♥ Kiss & hugs '

Kommentarer
Postat av: Thea

skönt med sommarlov !!!! =)

Postat av: mascen here!

hahahhahahahahaaha gadago! hhahhahahaaha! aah, ibland är de inte bara du som står för dom konstiga och knäppa kommentarerna! hahaha<33



myysig kväll förresten, spontant som vi gillar så mycket! :) ;) <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: