Till bloggens startsida

Fredagen*

Vädret har varit strålande idag också! Hur skönt som helst, & jag börjar bli riktigt brun nu faktiskt, me like! Precis som de andra dagarna här har jag legat på soldäcket & solat massor, har även lyssnat på radion som hela dagen idag spelat Micheal Jackson musik.

Mina ögon är rent åt sagt åt helvete! Vet inte vad jag ska göra, just nu har jag lust att bara skära bort dom, orkar seriöst inte mer. Varför ska just jaaag vara jätteallergisk mot "sommaren" (gräs, pollen, gråbo...) ? Det förstör min sommar!

Imorgon kommer några släktingar hit med småkidzz, de bli kul! På kvällen kommer även mamma & pappa, som kommer ha med sig Sara. Sen sover vi kvar här till söndagen, sen blir det hem till Örebro igen på kvällen.

På måndag ska jag unmgås med Karin, vi ska bland annat äta på la baguettiiis eftersom att hon aldrig ätit där, det är ju helt amaazziiiiing?! Sen på tisdagen blir det nog Stockholm med Emma. Yeey! På onsdagen börjar jobbet på NA, det blir kul! Alla andra suckar för att få gå till jobbet, men jag ser det från andra sidan - jag har ett jobb!

Nu ska jag gå & dra i mig lite ögondropp, sen kolla mer på fotbollen. U21 England - Sverige. & England gjorde mål första minuten, suck suck..


Kommentarer
Postat av: emma

Tjejen som aldrig svarar på sms! Jag tänkte bara är det okej om du sover här på måndag kväll? eller är det helt omöjligt? :$ Det blir lättare för mamma då, men om det inte går är det okej :P <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: