Till bloggens startsida

Tjejer, ni måste hålla med mig?!


Mina tjejkompisar har lite roligt åt att jag tycker att det är så kul med bilar.
Att jag säger "ååh, titta den där bilen!", "kolla fäljarna!" & att när man sitter
på bussen så är det grabbarna...& jag (hehe) som vänder sig om för att
se på snygga bilar som åker förbi. Well well, jag hittade i alla fall en bild på
denna bil på aftonbladet som jag tyckte var sjukt snygg. & champangefärgen
var ju inte heller dum! Egentligen är jag ju uppvuxen till att inte tycka
om volvo, pga att morfar vad VD på arver lastbilar som säljer SCANIA, &
mamma jobbar också där. Men undantag finns ju. . . vissa är läckra!

& på torsdag ska jag gå handledarkursen för att få övningsköra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland med rosa klänning klackskor och ljust långt hår åå ibland bilintresserad

du är coooool bruden

Postat av: Sara

hahahhaha, jag tycker fortfarande att det var grymt kul när vi väntade på bussen. Du stod och tänkte på den grymma bilden som åkte förbi med dom snygga fäljarna... Jag stod och tänkte på att tjejen som gick över gatan inte hade matchat den långa kjolen så bra med dom höga stövlarna.. HAHAHA! <3

Postat av: mascen

hahahahaha jag tänker på nu i fredags när vi satt på bussen och du bara WOOO!! SHIIIT!! för den där röda pickupen eller hummern eller va de nu va (hehe ingen koll?) och kollade älskaande på den med samma blick som killarna framför oss gjorde.. HHAHHAHAHA!! aah, men det är bra att nån mer än jag är störd haha :P <33

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Hehe, well well - jag är inte riktigt som alla andra . . .

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: