Till bloggens startsida

Therese

Jag har bara nämt massa om vad jag ska ha på mig ikväll & så, men jag har ju inte nämnt vad jag ska göra?! Jag ska till Therese & träffa lite folk som också fått sommarlov igår & idag!

Plockade ihop en bild med 4 bilder på Therese som beskriver henne på ett bra sätt! Helt knas, glad, snäll & en tjej som verkligen är sig själv & vågar stå för vad hon tycker! Det är bra. & jag är allt lite avundsjuk på henne pga hennes bruna ögon, & att hon var smart & valde gymnasielinjen måleri. Well well, Therese Strömberg var det alltså!

Nu ska jag städa det sista i mitt rum, snart ska jag möta Sara lite längre bort i AD, ska även hämta min cykel. Sen blir det hem till mig igen för att göra sig ordning lite till kvällen. Karin kommer också sen!

Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Nej, jag är helt självlärd! :)

Jag tar beställningar av foton, så det är bara att du mailar mig på [email protected] :)

Postat av: Therese Strömberg

Tihi du är så söt Vickan! :)<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: